Medni dan u našoj školi
Autor: Ana Marinić, 8. 12. 2021.
7.12., na dan svetog Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, učenici su prvih razreda obilježili Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka 2021.
Riječ je o programu koji se provodi u svim osnovnim školama u Republici Hrvatskoj. Svaki je učenik prvog razreda dobio promotivni paket koji čini promotivna vrećica i edukativna brošura „Pčelica Jelica i medo Edo“ te med pakiran u Nacionalnu staklenku za med. Kroz edukativnu prezentaciju te navedenu slikovnicu učenici su naučili nešto o nastanku meda, pčelarstvu i mednim proizvodima.
Učiteljica Ivana Glavaš je sa svojim učenicima temu meda obradila kroz integrirani dan; za vrijeme Hrvatskog jezika odvijalo se globalno čitanje (kratke rečenice s poznatim slovima i sličicama vezane uz temu), razgovor o pročitanom, bojanje sličica uz popratni opis istih. Pod satom Matematike rješavali su se zadatci riječima u kojima su učenici brojali pčelice i košnice (ponovili su brojeve do 5, crte i točke) Tijekom Sata razrednika učiteljica je prikazala uvodnu prezentaciju o medu, uslijedio je razgovor o sličicama: što su pčele, što one rade, upoznavanje s pojmovima matica, trut, saće. Učenici su potom crtali košnicu, uz uporabu flomastera i kolaža.
U prvom razredu Područne škole Biškupci učiteljica je Jasna Šarić svojim učenicima prikazala prezentaciju o medu, pročitali su slikovnicu, razgovarali o pročitanom te riješili zadatke, a potom su slikali pčele i med.
Učiteljica Marija Raucher svojim je jučenicima pročitala slikovnicu, a potom su rješavali zadatke vezane uz pročitano.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ukupno: 536892
Ovaj mjesec: 3882
Ovaj tjedan: 354
Danas: 49
Linkovi |
Lokalna sredina |
> Općina Velika |
> Turistička zajednica... |
> Park prirode Papuk |
> Županija Požeško-sla... |
> Turistička zajednica... |