Svjetski dan smijeha u našoj školi

11. siječnja 2024. | Vijesti

Svjetskim danom smijeha, koji se obilježava 10. siječnja, želi se potaknuti ljude da se što više smiju zbog važnosti očuvanja tjelesnog i mentalnog zdravlja. Povodom tog dana učenici su naše škole sudjelovali u brojnim aktivnostima, naravno, sve odreda – smiješnim.

U područnom odjelu Radovanci učenici su 2. i 4. razreda sa svojom učiteljicom Anamarijom Sikirić sudjelovali u raznovrsnim aktivnostima. Slušali su i pjevali pjesmu Smijeh nije grijeh. Potom su se kroz prezentaciju malo bolje upoznali sa Svjetskim danom smijeha i razlogom obilježavanja. Učenici su u parovima ispunjavali radne listiće o poznatim i nepoznatim spoznajama o smijehu. Čitali su smiješne dječje izjave. Kroz Hrvatski jezik interpretirali su pjesmicu Smijeh i riješili listić.

Ponovili su i upoznali pojam AKROSTIH i osmislili su svoje akrostihove od riječi SMIJEH I OSMIJEH. Kroz Likovnu kulturu učenici su odabrali uzrečicu o smijehu, napisali je i ukrasili te su izradili omiljenog smajlića. Priču o smijehu završili su pričanjem viceva, a koliko su se nasmijali mjerili su Smjehomjerom.

Knjižničarka je snimila nekoliko učenika viših razreda koji su ispričali vic.

https://www.facebook.com/reel/754683389859141

Učenici su 5.b i 8.b sa svojom nastavnicom matematike Marijom Brkić obilježili Svjetski dan smijeha uz smiješne matematičke zadatke i igru Pokušaj me ne nasmijati. Saznali su zanimljive podatke o smijehu te su dali recept da je smijeh lijek za sve probleme koji nas muče.

https://www.facebook.com/reel/276032108504271

Na satu A2 – matematika učenici 6.b i 7.b razreda s učiteljicom matematike Marijom Miličević obilježili su Svjetski dan smijeha. Oponašali su svoje nastavnike, učenike te pričali viceve.

https://fb.watch/pvoA4kXZXx/

Povodom Svjetskog dana smijeha učenici 2. razred s učiteljicom Lorenom Bognar proveli su nekoliko zanimljivih aktivnosti. Najprije su odigrali igru Smiješni bingo, a potom su ispunili iskaznicu smijeha.

Učenici su morali, između ostaloga, izmjeriti duljinu osmijeha svoga prijatelja iz klupe te prebrojati koliko se prijatelju vidi zubi tijekom smijanja. Najzanimljivija aktivnost učenicima je bio Memori osmijeha. Zadatak je bio, u što kraćem vremenu, spojiti lice učenika s osmijehom koji mu pripada. Učenici koji su ostali u produženom boravku izrađivali su anti-stres loptice pomoću brašna, balona te vune.

Skip to content