Povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtve holokausta, 27. siječnja, nastavnica povijesti Suzana Petrić ove je godine u školi postavila interaktivni pano koji je ponudio inovativan i angažirajući pristup učenju.
Cilj je bio učenicima pružiti priliku za aktivno sudjelovanje i dublje razumijevanje teme kroz interaktivne elemente poput QR kodova, virtualnih “kofera” i različitih zadataka.
Na panou su se nalazili elementi koji su poticali učenike na istraživanje, rješavanje problemskih zadataka i izražavanje vlastitih stavova. Skeniranjem QR kodova, učenici su otvarali “kofer” – simbol osobnih priča i sudbina žrtava holokausta. Svaki kofer sadržavao je zadatke poput analize povijesnih izvora, odgovaranja na pitanja, rasprava o moralnim dilemama ili osmišljavanja mogućih poruka solidarnosti i tolerancije. Na kraju svakog zadatka učenici su imali priliku izraziti svoje mišljenje ili napisati kratku poruku refleksije, koje su se kasnije mogle integrirati u završni dio panoa.
Ovakav način rada omogućio je učenicima ne samo da steknu znanje o holokaustu, već i da razvijaju važne osobne i društvene vještine kroz interaktivan i suvremen pristup učenju.