Ovogodišnje izdanje Mjeseca hrvatske knjige tematski je posvećeno vrijednosti pripovijedanja i kazivanja, a u našoj je školi obilježen nizom radionica za učenike. koje je održala školska knjižničarka Ana Marinić
Učenici su 5.a razreda u školskoj knjižnici sudjelovali u radionici „U potrazi za knjigom“ tijekom koje im je knjižničarka objasnila što je signatura te kako na policama pomoću nje pronaći željeni naslov. Također su saznali kako se služiti mrežnim katalogom knjižnice. U praktičnom su se dijelu radionice u parovima natjecali u pronalasku zadanih naslova na knjižničnim policama.
U 1. i 2. razredu u Biškupcima realizirana je radionica „Mrljek i Prljek u sluzavom svemiru“ vezana uz slikovnicu Jelene Pervan. Učenici su poslušali priču, riješili kviz te izradili glavne junake priče od plastelina.
Učenici su 3. i 4. razreda Područne škole Biškupci i Područnog odjela Toranj sudjelovali u radionicama vezanim za izuzetno poučnu slikovnicu Tamare Vučković „Gospodin Iz i gospođica Po“; poslušali su priču, uz komentiranje svakog dijela naučili što je izbor, a što posljedica te su svoje znanje provjerili rješavanjem zadataka u digitalnim alatima.
Učenici su 2. i 4. razreda na radionici „Stvarajmo priču“, na temelju setova slikovnih kartica, u skupinama osmislili vlastite priče koje su zatim i ilustrirali.
Učenici su 2. razreda sudjelovali u radionici vezanoj uz slikovnicu Ele Peroci „Maca papučarica“ ; poslušali su priču, riješili zadatak u Wordwallu te tijekom drugog sata izradili papirnatu papuču metodom origamija.
Učenici su 1. i 3. razreda Područnog odjela Radovanci radionicama s knjižničarkom vezanim uz Grimmovu priču „Pepeljuga“ te hrvatski klasik Ivane Brlić-Mažuranić „Čudnovate zgode šegrta Hlapića“, obilježili Mjesec hrvatske knjige, kao i učenici 3. razreda matične škole.
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige školsku su knjižnicu posjetili polaznici vrtićke skupine „Radoznalci“, a knjižničarka im je priredila kratku radionicu vezanu uz slikovnicu Julije Donaldson „Divovsko skakutalo“.
Učenici su 5.b razreda pročitali knjigu Liz Pichon “Tom Gates: odlični izgovori i druge dobre fore”. Natjecali u kvizu Kahoot, a potom su, na svojim laptopima, crtali zadani crtež (robot, Tom, itd.) Potom su, na papirnatom predlošku, crtali sebe u stilu crteža Toma Gatesa, a potom su, uz upute na predlošku, crtali Tomovu mrzovoljnu sestru Deliju. Na kraju su sata učenici samostalno stvarali kratke zapise (tekst i “črčkarije”) po uzoru na one Toma Gatesa.
Učenici su 7.a razreda sudjelovali u radionici nakon pročitane knjige „Pobuna Pauline P“ Sanje Polak. Na početku su sata pogledali najavu za film, a potom su se okušali u kvizu Kahoot. Učenici su podijeljeni u četiri skupine te su se , izmjenjivali na četiri radne postaje; na prvoj su slagali ilustracije iz knjiga, na drugoj su spajali dijelove naziva poglavlja, na trećoj su izrađivali umnu mapu vezanu uz roman, a na četvrtoj su pisali primjere prošlosti i sadašnjosti vezane uz roman.