Škola sudjelovala u Tjednu cjeloživotnog učenja

20. prosinca 2024. | Vijesti

Naša se škola u ovom tjednu predstavila sljedećim aktivnostima:

E-cigareta- Što su i zašto su opasne?

Pedagog je u sklopu obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti te Tjedna cjeloživotnog učenja učenicima 7. i 8. razreda održao edukativno predavanje “E-cigarete – što su i zašto su opasne?” kako bi ih osvijestio o štetnostima i opasnostima konzumacije istih s ciljem prevencije takvog oblika rizičnog i neprihvatljivog ponašanja u našoj školi.

Kviz znanja o ovisnostima

Školska  je psihologinja Martina Begović Matijević u sklopu obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti te Tjedna cjeloživotnog učenja s učenicima 8. razreda održala natjecateljski Kviz znanja o ovisnostima. Kviz je osmišljen od strane Udruge Pragma. Kod učenika se tijekom kviza poticalo kritičko razmišljanje te se provjerilo i proširilo njihovo dosadašnje znanje o karakteristikama i simptomima ovisnosti, o mogućim razlozima počinjanja uzimanja sredstava ovisnosti, njihovom utjecaju na svakodnevni život, pomoći osobi koja konzumira sredstva ovisnosti i sl.

Radionica- „Je li sve onako kako se čini?“ u sklopu programa „Alati za moderno doba“

U Tjednu cjeloživotnog učenja školska je psihologinja Martina Begović Matijević s učenicima 7. razreda provela radionicu „ Je li sve onako kako si čini?“. Radionica je dio programa prevencije ponašajnih ovisnosti i rizičnih ponašanja u virtualnom okruženju- „Alati za moderno doba“ koji se provodi u našoj školi. Program je osiguran suradnjom Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskog Telekoma. Učenici su na radionici naučili o kojim ponašanjima ljudi mogu postati ovisni ili imati problema u svom psihosocijalnom funkcioniranju povezane s tim ponašanjem, koja su rizična i neprihvatljiva ponašanja u virtualnom okruženju, objasniti njihove posljedice te opisati načine (samo) zaštite.

Radionica- „Male krojačke majstorije“

U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja učenici su 4. razreda sudjelovali na radionici „Male krojačke majstorije“. Učenici su krojili, rezali, šivali i dizajnirali čizmice za Sv. Nikolu, a vodila ih je njihova učiteljica. Cilj ove radionice bio je poboljšanje psihomotoričkog razvoja djece kroz iskustveno učenje u konkretnim situacijama uz razvijanje niza životnih vještina potrebnih za uspješno funkcioniranje u brojnim okružjima te stjecanje potrebnih vještina vezanih uz cjelokupni proces osmišljavanja i izrade tvorevina.

Školski projekt-„20 dana dobrote“

Treći razred i učiteljica Lorena Bognar tijekom studenoga i prosinca provode projekt „20 dana dobrote“. Cilj ovog projekta je putem kreativnih radionica, darivanja, međusobnog druženja i pomaganja osvijestiti važnost međusobnog pomaganja i osjećaja solidarnosti prema onima kojima je to potrebno. U Tjednu cjeloživotnog učenja održali su na Izvannastavnim B1 aktivnostima kreativnu radionicu izrade Božićnih ukrasa koje će prodavati na Božićnom sajmu. Učenici su izrađivali u paru i u skupinama. Naučili su se tako kreativnosti, pomaganju, timskom radu, te razvili i poduzetničke vještine.

Quilling radionica

U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja održana je „Quilling radionica“. Quilling je tehnika savijanja papira (filigran od papira). Tom tehnikom nastaju različiti papirnati ukrasi, koji spojeni sačinjavaju prava mala i velika umjetnička djela. Na ovoj radionici učenici su naučili tu tehniku kroz izrađivanje božićnih čestitki. Radionicu je provela školska knjižničarka. Na njoj je sudjelovalo 8 učenika od 2. do 8. razreda. Ciljevi radionice su: razvijanje fine motorike, preciznosti, kreativnosti, vježbanje koncentracije, razvijanje afiniteta prema stvaranju i kreiranju. Očekivani ishodi ove radionice bili su da učenici opisuju i primjenjuju novu umjetničku tehniku u rješavanju likovnog problema, da istražuju mogućnosti nove umjetničke tehnike te dizajniraju i kreiraju umjetničke uratke od papira.

Kviz „Super potjera“

U sklopu Tjedna cjeloživotnog učenja u našoj školi proveo se natjecateljski kviz „Super potjera“. Cilj je bio kroz igru motivirati učenike za učenje te provjeriti dosadašnje znanje iz područja geografije. Sudjelovalo je 8 učenika predstavnika 5.-8. razreda, dok je petero nastavnika bilo okupljeno u super tim te su imali ulogu lovaca. Vodio ih je nastavnik geografije, koji je ujedno i sastavljao pitanja. Ostali učenici 5.-8. razreda su bili gledatelji i navijači.  Sve je prošlo u pozitivnoj atmosferi, a učenik pobjednik te njegov razred dobili su i određene nagrade.

Skip to content