Učenici su 4. razreda sudjelovali u nacionalnom projektu poticanja čitanja Čitajmo zajedno – čitajmo naglas: zaboravljene knjige.
O projektu: u svakoj se školi, u pravilu, uključuje jedno odjeljenje i naglas se čita djelo koje ne smije biti obvezna lektira. Stručni suradnici knjižničari i razredni učitelji trude se sa što više kreativnih aktivnosti popratiti čitanje. Na završnicu dolazi, u pravilu, dvoje učenika iz svake škole i u dvije do tri minute predstavljaju pročitano. Plesom, pjesmom, igrokazom, recitiranjem, glumom… Može plakatom ili ppt-prezentacijom. Mentori ističu da je jedna od vrijednosti toga projekta što nema natjecateljski karakter – svi su pobjednici jer potičući čitanje razvijamo kod djece niz kompetencija dok se u razredima provodi projekt i priprema završno izlaganje.
Projekt je u našoj školi vodila knjižničarka Ana Marinić koja je učenicima pročitala roman C.S Lewisa “Kronike iz Narnije: lav, vještica i ormar”. Nakon pročitanog romana, učenici su zapamćeno provjerili natjecanjem u kvizu Kahoot, a pobjednici su kviza osvojili paket grickalica. Učenici su roman predstavili prezentacijom, umnim mapama i plakatima. Najuspješniji je uradak umna mapa učenice Nee Bašić, a predstavljen je na nacionalnoj završnici projekta u u Centru za kulturu Trešnjevka u Zagrebu.





